//mustache girl.
Nothing Fun Today --'
Monday, December 5, 2011 | 9:55 AM | 0 weird people

Assalamualaikum guys !
 Heyy , todayy ta tahu nk post story ape -.- Hmm , sbb today ta de yang FUN berlaku , Hanya mampu buat mukaa sajalah nmpak nyaaa :'\  Haha , Ta tahu nk ckp ape dah . Ta tahu dah . Ta tahu dah .Ta tahu dah . Maybe just want to say that i miss my sch . act my OLD sch . Damansara damai ^^ Haha , dah OLD dah pun , 14 or 15 haribulan ni dah dpt NEW SCH ^^ Haha , agak agak sch mane ea ? hmm , sch baru nanty , kawan baru , BOYF baru . Hahaha , cikgu baru . Auww Auww . Haha , RUMAH pun baru . everthing NEW's . Haha , key lah . malas nak cerite . ngantok ohh . Bye , LoveyouMuchBlogg :* Tata . Chauu :D

WELCOME WELCOME WELCOME TO MY BLOG ! Nice to see you in blog . Enjoy with all my stories :).

CURRENTLY : I'm so cute 
MOOD : not that happy.


Life Scene
The Author
YOU KNOW WHAT ? THAT I'M SOOOOOOOOOOOOOOOO CUTE >.<.
Tranana ~ OMG :'3 Seriusly , Im not ready yet :'(